14 квітня 2021 року уряд схвалив постанову № 420 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою посилено адресність надання житлових субсидій для більш ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.

Нові правила забезпечать справедливість у нарахуваннях, але для більшості отримувачів житлової  субсидії нічого не зміниться.

Держава збільшує та платить допомогу саме  тим, хто цього потребує.

Звертаємо увагу, що з травня 2021 року житлова субсидія надаватиметься виключно готівкою.

Також, починаючи з травня 2021 року, всім отримувачам житлової субсидії необхідно подати нові заяви та декларації.

Подати заяву та декларацію можна протягом травня-вересня поточного року, при цьому житлова субсидія буде призначена з травня 2021 року.

Варто зазначити, що з'явилися додаткові обмеження у призначенні субсидії.

Шановні кропивничани!

     З травня 2021 року прийом документів для призначення житлової субсидії жителям Подільського району проводиться:

за попереднім записом за телефоном: (0522) 30 87 90 (7) - в Центрі надання адміністративних послуг "Прозорий офіс",

за адресою: вул. Архітектора Паученка, 41/26;

за попереднім записом за телефонами: (0522) 24 98 18 - в управлінні соціального захисту населення    за адресою: вул.  Архітектора Паученка, 53/39.

Також заяву та декларацію можна надіслати в електронній формі через сайт Мінсоцполітики (http://www.msp.gov.ua) або поштою на адресу: 25006, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 53/39.

 

Департамент соціальної політики

Кропивницької міської ради

Для отримання житлової субсидії з травня 2021 року Вам необхідно подати:

- Заяву про призначення та надання житлової субсидії

- Декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

       При заповненні заяви необхідно вказати

- особові рахунки організацій-надавачів послуг

        При заповненні декларації необхідно вказати (для осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання)

-    паспортні дані всіх членів сім`ї та членів домогосподарства

-    номера свідоцтв про народження дітей

-    картки платників податків на всіх членів сім`ї та членів домогосподарства (включаючи дітей)

-    інформацію про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з року випуску яких минуло менше 15 років

-    інформацію про наявність у власності житлових приміщень (квартири, будинки)

-    інформацію про наявність на депозитному банківському рахунку (рахунках) коштів

      Для тих хто отримував субсидію у безготівковій формі або через поштове відділення

-   рахунок з банківської установи (крім осіб з інвалідністю І групи, осіб, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування та потребують постійного стороннього догляду, осіб, які досягли 80-річного віку, одержувачів державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та допомоги на догляд)

         Для мешканців багатоквартирних будинків (крім ЖЕО№1, ЖЕО№2, ЖЕК№9) Довідка про забезпечення житловою площею з інформацією про відсутність заборгованості більше трьох місяців.

          Обов’язкова наявність інформації, щодо зареєстрованих осіб за адресою домогосподарства у реєстрі територіальної громади.

 Інформуємо Вас, що у зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови № 420 від 14 квітня 2021 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» змінились умови отримання житлових субсидій, а саме, з травня 2021 року призначення житлової субсидії (у тому числі на наступний період) здійснюється лише після подання нової заяви про призначення та надання житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

На основі прийнятих змін житлова субсидія не призначається, якщо будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства:

 – має у власності більше ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок);

– має у власності транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з року випуску якого минуло менше п’яти років або має більше ніж один транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа);

–  на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищують 56 тис. 750 грн.

Субсидія при зверненні для її призначення  у травні — вересні 2021 року буде нарахована з травня 2021 року.

Подати документи для отримання житлової субсидії можна в Центрі надання адміністративних послуг “Прозорий офіс” за адресою: вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26. Записатись на прийом до спеціаліста або отримати консультацію можна за телефоном «гарячої лінії» (0522) 30 87 90.

Нацсоцслужба інформує, що починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією „Громадський рух „Соціальна єдність”' реалізується пілотний проект „Почуй мене”, спрямований на полегшення комунікації людьми , з вадами слуху та представниками органів державної влади.

Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікацій при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповідь у вигляді відеолиста.

Скористатись відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики (вкладка „Почуй мене”).

Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр.

Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.

https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html

 

Дочірні категорії

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com